אם קולומבוס גילה את אמריקה אני בהחלט גיליתי את עצמי בעוד אני אומר שאין רע בלאהוב קצת גם את עצמך.

פורסם בתאריך: 13/09/2012 14:27:05
פורסם בתאריך: 21/12/2021 14:39:33
פורסם בתאריך: 02/03/2021 12:19:55
פורסם בתאריך: 30/03/2011 13:18:23
פורסם בתאריך: 17/07/2012 11:31:53