רוב האנשים מחפשים את שאהבה נפשם, בגילאי העשרים זה קצת יותר. פשוט, כי אנו מבלים יותר עם בני המין השני. הדבר הופך להיות יותר קשה ככל שאנו גדלים.

פורסם בתאריך: 29/04/2021 15:21:05
פורסם בתאריך: 26/07/2012 15:18:24
פורסם בתאריך: 20/10/2021 14:21:08
פורסם בתאריך: 28/11/2024 13:59:12
פורסם בתאריך: 08/03/2012 16:12:25
פורסם בתאריך: 24/03/2021 14:12:44