לאהוב או להתאהב

אמא שלי היקרה שתחייה אומרת תמיד שלאהוב זה נפלא הרבה יותר מלהתאהב, אני אף פעם לא באמת מבינה את אמא באומרה את המילים הללו, למבוגרות יש נטייה לבשל או להגיד דברים במינונים שרק הן רואות, אפילו כשאני שואלת אותה איך מכינים את תבשיל הקישואים שלה היא לא יכולה לשים את האצבע במדויק ולתת לי את המתכון המושלם, אבל מה שהיא תמיד אומרת לי שבישול מגיע מאהבה ואם לא אז אולי עדיף שלא לעשותו בכלל, גם באהבה הדברים לא שונים ושאלת השאלות שעולה היא האם עדיף לאהוב את האדם שאיתנו או שרצוי לפני כן להתאהב בו? מה באמת ההבדל?

ההבדל בין התאהבות לאהבה

"יש לך נטייה לחפש לך קשרים שמרגשים אותך" ככה אומרת אמא שלי, חוזרת ואומרת יש לציין, תאמת? זה די נכון, שנים שאהבתי להרגיש את תחושת ההתאהבות שהרי אני ילדה של אהבה, אבל מי אמר שזה באמת נכון לעשות? מי אמר שהתאהבות היא לא מעיין של חומר כימי נפלא שמתעתע קצת את המחשבה ואת הלב, "אהבה זה עם הזמן, אהבה זה בלב", חוזרת ואומרת אימי והפעם אני נוטה שלא להתווכח עם מה שהיא אומרת, אין ספק שלהתאהב זה דבר נפלא ומשחרר, הכיף הגדול הוא הפרפר המרצד חזק בבטן ומעצים את התחושה ואת הרצון להפגש שוב, השאלה הנוספת הנשאלת היא, האם הרגש הזה הוא לא בר חלוף? האם הוא לא משהו שמסנוור אותנו מלחשוב נכון?

"כל מטאטא חדש הוא מטאטא טוב, שלא תשכחי את זה!!" שוב היא חוזרת וחופרת לי על וזה לא ממש אכפת לה שהיא מדברת אל אישה בת 37 שכל החטאים שלה מתחילים ונגמרים ברצון שלה להמשיך ולגמוע ממעיין הנעורים, וביננו? יש בכלל גיל להתאהבות? לרגש? אז די אמא, אני נוהגת להגיד לה שוב ושוב ולא מוותרת על להוסיף עוד משפט שאני כבר שנים לא מטאטא עם מטאטא, אני מעדיפה להעביר סמרטוט רצפה 


אני מוכרחה להתוודות רק בפניכם ולהגיד לכם ש.. יש מצב שאמא שלי צודקת, התאהבות זה בהחלט רגע חולף ובאשר לאהבה? לאהוב אדם? מה באשר לאהבה של פעם? שהרי אמא שלי מספרת שהיא לא באמת התאהבה באבי, היא הלכה אחר ליבו הטוב, אחר מראהו הטוב ובעיקר אחר האינטואציה של "הכל יהיה בסדר, החיים טובים כשבוחרים בחור טוב". האמנם?

אם תשאלו אותי, אני אמשיך ואנסה להתאהב, לצערי לא אוכל לוותר על הריגוש, אמא? סלחי לי בבקשה, סלחי נא לי כי ללא הריגוש אני אנני אני, ללא הרגש אין לי את קיומי, תני לי להמשיך להתאהב ואולי בסופו של דבר אבחין באהבה ואזכר בה כמוך, אחרי שאבלה כברת דרך אחת עם אדם שיחקק לנצח בליבי.


אם גם אתם תוהים כמוני לגבי האהבה, אשמח לשמוע מכם.
לאהוב או להתאהב

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

קשר ללילה או קשר לכל החיים

קשר ללילה או קשר לכל החיים

פורסם בתאריך: 22/06/2021 16:22:49

יצאנו לבדוק מה עדיף קשר ללילה או קשר לכל החיים נגלה שהרבה פעמים אנו יכולים להיות מופתעים מהתשובה שנקבל.

מה זה קרוסית? (ההבדל בין קרוסית לטרנסית)

מה זה קרוסית? (ההבדל בין קרוסית לטרנסית)

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 17/04/2025 12:56:51

יש לא מעט חיפושים בנושא בגוגל, מה הם ההבדלים בין המושגים. אתם מוזמנים לקרוא ולהחכים בנושא.

איך לכתוב פרופיל איכותי באתר היכרויות

איך לכתוב פרופיל איכותי באתר היכרויות

פורסם בתאריך: 05/05/2021 10:53:49

אתרי הכרויות מתאפיינים בהצגה עצמית.בכתבה הבאה ניתן לכם מספר דגשים והמלצות איך לכתוב טוב יותר את הפרופיל שלכם באתר.

איך נזהרים באתר הכרויות?

איך נזהרים באתר הכרויות?

פורסם בתאריך: 28/11/2010 18:30:45

אתר הכרויות הוא כוכב לא ידוע. אז ממה צריך להזהר באתר הכרויות? איך עושים את זה נכון? הכל בכתבה שלפניכם.

כל המידע על הכרויות בתקופת הקורונה

כל המידע על הכרויות בתקופת הקורונה

פורסם בתאריך: 09/12/2020 10:20:49

שואלים את עצמכם מהי הדרך הכי טובה להיכרות בתקופת הקורונה? התשובה לכך מחכה לכם כאן, לחצו והכינו את עצמכם להיות מופתעים

איך לפנק את בני הזוג?

איך לפנק את בני הזוג?

פורסם בתאריך: 07/06/2021 15:18:09

פינוק יכול לעלות חיוך ולהפוך את היום שלהם ליום שמח ומה שזה יעשה לזוגיות, פשוט ייתן לה טוויסט מיוחד לטווח הארוך

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר