פגישה עם ההורים

הגעתם לרגע המכריע ביותר במהלך הקשר

אז הגעתם לרגע המכריע ביותר במהלך הקשר שלכם (בלי לחץ) - רגע פגישת ההורים!

אנחנו לא יודעים אם לאחל מזל טוב או את תנחומיי. אלו ממש מסוג הדברים שאתה עושה ושומע תוך כדי ברקע את מנגינת האימה מהסרט "מלתעות".

לא בכדי יצא הסרט "פגוש את ההורים" ואף המשכו, הממחישים את הזוועות שאנשים עוברים במפגשים אלו. אז אולי לא כולנו גרועים כמו גיילורד פוקר (בן סטילר), אבל בכל זאת, איך עוברים זאת בשלום?

אז אנחנו כאן לא רק כדי להשתתף בצערכם אלא על מנת לתת לכם קצת טיפים:

דבר ראשון שחשוב לדעת-
הכל טמון באמא! על אף שהאב תמיד מסתמן כדמות מאיימת יותר, לרוב, דעתו תהיה פחות נחרצת לגביך (אלא אם אתה עבריין צמרת). לאמא לעומת זאת, תמיד יש מה להגיד, על הכל (לא סתם יצאה לה בת כזו...).

הסוד הוא כזה:
קח את אותן שיטות חיזור אשר נקטת בהן עם הבת ויישם על האם (בלי מחשבות מלוכלכות! זו לא אמא של סטיפלר באמריקן פאי). אינני מתכוונת לחיזורים ופלירטוטים, הכוונה היא להתעניין בה ולהחמיא לה ("אז זאת בטח אחותך.."). כמובן גם לשבח ולהלל את הבישולים שלה ("את חייבת לתת לי את המתכון"), גם אם בא לך להקיא אותם למפית הקרובה. אם תעזור לה בהגשת האוכל ופינויו, בכלל היא בכיס שלך. שוחח עמה, האזן לה (זה לא שאבא עושה את זה..), גלה עניין בכל פרט קטן ולא מעניין שתספר לך. שלח לה פרחים או מתנה בחגים, התקשר לאחל לה מזל טוב ביום הולדת. היא תאמץ אותך!

משכבשת את לב
האם ניתן להמשיך ולכבוש גזרות נוספות. אין דבר שאבות יותר אוהבים מאשר להיכנס לדיונים מאוד מעמיקים על... על הכל ובעצם על כלום. תזרום. תראה שאתה להוט בתוך השיחה כאילו היתה על סקס (שאותו תקבל בתמורה, אם המשימה תצליח). אין לזלזל גם באחים ואחיות, אם יש. הם חלק בלתי נפרד מהחבילה ועשויים לבוא כאמצעי גישור יום אחד.

אם קרה,
ו"התמזל מזלך" לזכות בשניים במחיר אחד, והגיעו גם סבא וסבתא, הכל תקף גם כאן (רק יותר לאט). אין בעולם דבר שיעניין אותך יותר כרגע מלשמוע על התור בקופ"ח!

חשוב מאוד-
אל תסחף במשימה ותישאב יותר מדי לשיחות אין סופיות. אמנם המשפחה תאהב אותך, אבל הבחורה תעיף אותך מפאת חוסר תשומת לב.

חשוב להראות עניין במשפחה,
אך תוך כדי גם בבחורה (לא אמרתי שזה יהיה פשוט). אם פיזית לגשת אליה, או להכניסה בנושאי השיחות. הרי המטרה בעצם היא להוכיח להם את אהבתך לביתם/ נכדתם/ אחותם.

תסתכלו על הצד החיובי, אם לא ילך, תמיד תוכלו לעשות על זה סרט.
פגישה עם ההורים

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

החוויה האישית שלי בוילה עם בן זוגי

החוויה האישית שלי בוילה עם בן זוגי

פורסם בתאריך: 05/06/2016 14:57:50

הכל התחיל בבוקר של יום ראשון, בעלי התקשר מהעבודה וסיפר איך קשה להתחיל עוד שבוע.

ההבדל בין אתרי הכרויות ללא תשלום להכרויות בתשלום

ההבדל בין אתרי הכרויות ללא תשלום להכרויות בתשלום

פורסם בתאריך: 23/03/2022 13:45:20

ההבדל בין אתרי הכרויות ללא תשלום להכרויות בתשלום הוא בכך שהנטייה היא לחשוב שמי שמוכן לשלם על מנוי לאתר הכרויות הוא רציני ומחפש זוגיות באמת

גם לעשירים מגיע לאהוב

גם לעשירים מגיע לאהוב

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 17/12/2025 14:14:46

סטטוס גבוה? מגיעה אהבה גבוהה. התחברו לאנשים שמחפשים חיבור אמיתי, כי אהבה אמיתית לא תלויה בכסף, אלא בנפש.

כל מה שצריך לדעת על מזל קשת

כל מה שצריך לדעת על מזל קשת

מאת: דניאלה דדון - סיידוף

פורסם בתאריך: 04/12/2024 15:46:52

מאמר זה חושף את עולמם המרתק של בני מזל קשת - אינדיבידואליסטים בעלי נשמה חופשית וכושר חשיבה יוצא דופן.

להתחיל קשר חדש

להתחיל קשר חדש

פורסם בתאריך: 09/11/2010 09:41:23

איך מתחילים קשר חדש? למה זה לפעמים כ"כ קשה? ואיך עושים את זה נכון? המורכבות בהתחלת מערכת יחסים חדשה.

מה עושים כשאין אהבה בקשר

מה עושים כשאין אהבה בקשר

פורסם בתאריך: 29/12/2011 15:48:04

קשר זוגי מוצלח מבוסס על אהבה הדדית בין בני הזוג. אבל מה עושים כשלא הולך? מה עושים כשאין אהבה בקשר?

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר