רוב האנשים מחפשים את שאהבה נפשם, בגילאי העשרים זה קצת יותר. פשוט, כי אנו מבלים יותר עם בני המין השני. הדבר הופך להיות יותר קשה ככל שאנו גדלים.

פורסם בתאריך: 29/04/2021 15:21:05
פורסם בתאריך: 01/06/2021 15:02:59
פורסם בתאריך: 15/11/2010 10:21:58
פורסם בתאריך: 04/06/2015 12:33:40
פורסם בתאריך: 18/07/2011 10:07:34